woensdag 9 december 2009

hoe snoopy stierf

Miranda ging elke dag naar de slager, ze was meestal de eerste klant.
"3 saucissen en een zwarte triep, Marcel"
- dag Miranda, 3 saucissen en nen zwarten triep? Maar dat is hetzelfde als gisteren.
"Wat is er verkeerd met herhaling Marcel?"
- Wat is er verkeerd met herhaling? Ge kijkt toch ook geen twee dagen na elkaar naar dezelfde film? Dat zou toch spijtig zijn, mocht elken dag dezelfden zijn als dendienen daarvoor?
"Awel he Marcel, der zijn mensen die geloven dat alles dat we hier doen een herhaling is van hetgeen we al hebben gedaan, we zijn een zoveelste herhaling van een herhaling. Gisteren was ik gelukkig en misschien als ik nu hetzelfde doe, ben ik vandaag weer gelukkig. Geef mij die saucissen!"
- 't is al goed Miranda. (Ik heb altijd al geweten dat ge een zotte koe waart, dacht hij erbij)

Die avond was Miranda's echtgenoot thuis tegen elf uur, hij stonk naar drank en had mayonaisevlekken op zijn parka. Miranda lag al in bed met haar hond Snoopy en ze wilde Marcel nen schup onder zijn gat geven, omdat hij zo moeilijk gedaan had in de slagerij.

De volgende ochtend was Snoopy dood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten